Land Rover Freelander 2.2 eD4 SE

n.o.t.k.

Bouwjaar 23-12-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.787 km
Deuren 4
Kenteken HZ-474-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Algemeen

Bouwjaar 23-12-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.787 km
Deuren 4
Kenteken HZ-474-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Doorn Automotive bv
Contactpersoon Peter van Doorn
Adres Milrooijseweg 93
Postcode 5258 KG
Plaats Berlicum
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53240848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandoornautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4630 x 1950 x 1850 cm
Wielbasis: 266 cm

Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 513 - € 548 per kwartaal

Donkerblauw metallic.
Beige leder.
Voorstoelen electrisch verstelbaar.
Breedbeeld navi.
17"Lm .
4x4
Enz.

Gehele documentatie aanwezig.

= Bedrijfsinformatie =

In zeer mooie en goede staat.
Boekjes + reserve sleutels + NAP aanwezig.
Inruil en garantie altijd bespreekbaar.
Voor meer info kunt u ons ook bellen
(ook 's avonds en in het weekend).
Vraag naar onze speciale exportprijs.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Freelander | Vrijbuiter

Land Rover heeft een naam hoog te houden. "The best 4 by 4 by far" is immers de uitgelezen keuze voor wie een woestijn wil doorkruisen of een jungle wil bedwingen. Omdat de gemiddelde bestuurder al voldoende uitdaging vindt in zon, zee en strand, biedt Land Rover sinds 1997 de Freelander aan. Deze "kleine" Land Rover is een rechtstreekse afstammeling van de avontuurlijke familie, maar voelt zich ook thuis op de Nederlandse snelweg. Bovendien is de Freelander voor modeljaar 2003 uitgebreid met een topmodel: de HSE.

Autotest | Land Rover Freelander Vrijbuiter

De Freelander is het instapmodel van Land Rover. Desondanks is de Freelander meer dan terreinwaardig, terwijl de rijeigenschappen op de openbare weg ook heel behoorlijk zijn. Anders dan andere SUVs.

Plus

  • zeer capabel in het terrein
  • comfortabel op de lange afstand
  • complete uitrusting

Min

  • beperkte hoofdruimte voorin
  • storend grote draaicirkel
  • matig audiosysteem

Conclusie

Het was een bijzondere aangename week testen met de Freelander. Iedere mogelijkheid voor een ritje werd aangegrepen, ieder braakliggend terreintje werd omgewoeld en iedere helling moest worden bedwongen. En altijd gaf de Freelander veel voldoening. Dat doet de Freelander op een heel eigen manier. Terwijl bij de meeste andere fabrikanten comfort gelijk staat aan het gedrag van een personenauto, denkt Land Rover daar heel anders over. De Freelander is een pure terreinauto die rijdt als een pure terreinauto. Dat wil echter niet zeggen dat de Freelander niet luxueus, stil en koersvast is. Daarmee is het gedrag ongebruikelijk, maar het comfort hoog en het plezier compleet (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie