Land Rover Defender 3.0 D200 110 SE Dynamic Black Pack Commercial

€ 74.900,- excl. BTW

Bouwjaar 28-09-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 8.025 km
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Land Rover Defender 3.0 D200 110 SE Dynamic Black Pack Commercial


€ 74.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 8.025 km
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Hooff Handelsonderneming B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tongerloostraat 28
Postcode 5154 PH
Plaats Elshout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 380054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanhooffbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: sep 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 89 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.208 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 302 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Land Rover Defender 110 3.0 D200 SE

Eiger Grey metallic - Ebony leder interieur

Mooi uitgeruste Defender 110!
Geleverd als grijs kenteken, mogelijk met een laag tussenschot, of een hoog schot op de B- of C- stijl.

- Parkeersensoren rondom
- Surround camera systeem 360 graden
- Premium LED koplampen inclusief LED signature dagrijverlichting
- Meridian Audio systeem
- Elektrisch verstelbare voorstoelen inclusief geheugen
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Premium interieurverlichting
- Lane Keeping Assist
- Apple Carplay & Android Auto
- Privacy Glass
- Extended Black Pack
- Elektrisch wegklapbare trekhaak
- 20 inch Style 5098 velgen Satin Dark Grey
- Glazen panorama schuif- en kanteldak
- Stoelverwarming
- Ebony hemelbekleding
- Cold Climate Pack
- Stuurwielverwarming
- Voorruitverwarming
- Digital Driver TFT Display
- Luchtvering
- et cetera

Bel of mail voor meer informatie.

Prijs is exclusief 21% BTW.

www.vanhooffbv.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie