vorige 67 van 51 volgende
vorige 67 van 51 volgende

Lancia Musa 1.4-16V LEER/ECC/LMV/TOP 673

€ 2.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-01-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.860 km
Deuren 5
Kenteken 95-XVX-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.400 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Lancia Musa 1.4-16V LEER/ECC/LMV/TOP 673


€ 2.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-01-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.860 km
Deuren 5
Kenteken 95-XVX-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.400 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DDM Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oude Kerkstraat 8
Postcode 4921 XE
Plaats Made
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19689968 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ddmexport.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2010 - mrt 2011
Referentienummer: 673

Technische informatie
Koppel: 128 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 170 x 168 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.655 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.VWE.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**

BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lancia Musa | Ruimte voor raffinement

Waarom mag een ruime auto geen ruimte bieden aan raffinement? Het lijkt alsof iedere ruimteauto per definitie een verhuiswagen is. Iedere familieauto is standaard ingericht als rijdende kinderkamer. Dat het ook anders kan bewijst Lancia met de Musa. Dit stijlvolle ruimtewondertje heeft bovendien een facelift ondergaan, waardoor de auto er nu nog beter uitziet.

Autotest | Lancia Musa Ruimte voor raffinement

De Lancia Musa is een ruime en functionele MPV die desondanks ook nog eens goed oogt. Doet na de facelift van 2004 op geen enkel vlak onder voor de saaie modellen van de concurrentie.

Plus

  • ruim en stijlvol
  • prima rijeigenschappen
  • praktische telefoon en MP3 integratie

Min

  • omslachtige procedure opklappen achterbank
  • onregelmatige vorm bagageruimte
  • schokkerig schakelen automaat

Conclusie

Strikt genomen is er weinig nieuws te melden over de vernieuwde Lancia Musa, maar de hernieuwde kennismaking was er niet minder aangenaam om. Op mechanisch vlak is de Musa nauwelijks aangepast. De auto was en is prima, maar toch voelt het als een gemiste kans om de motoren niet iets zuiniger en iets sterker te maken zoals de concurrenten dat wel doen.

Wel is de vernieuwde Musa voorzien van nieuwe elektronica. Blue & Me koppelt de mobiele telefoon en de MP3 speler aan de auto. Dit systeem werkt in de praktijk prettig en geeft de auto een echte meerwaarde.

Het grootste nieuws komt van de optische aanpassingen. Die maken de vernieuwde Musa moderner en nog chiquer. Daarmee onderscheidt de Musa zich niet alleen van de concurrentie, maar is dit geraffineerde ruimteautootje enig in z'n soort.

Deel deze advertentie