Ford Ranger 2.2 4x4 XLT Super Cab Airco 3500kg Trekhaak Cruise Sidebars APK 01-02-2025

€ 11.890,- excl. BTW

Bouwjaar 04-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 266.595 km
Deuren 4
Kenteken VS-432-T
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Ford Ranger 2.2 4x4 XLT Super Cab Airco 3500kg Trekhaak Cruise Sidebars APK 01-02-2025


€ 11.890,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 266.595 km
Deuren 4
Kenteken VS-432-T
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Eurocars Bedrijfswagens
Contactpersoon Wesley Trum
Adres Emopad 29
Postcode 5663 PA
Plaats Geldrop
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 7001828 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 18421209 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eurocarsbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: 2012 - 2015

Technische informatie
Koppel: 375 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 535 x 185 cm
Wielbasis: 322 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 1.195 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 206 g/km
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard inbegrepen:
- Controleren vloeistof niveaus, indien nodig op niveau brengen
- Geldige APK keuring.
- Kosten tenaamstelling
- Vrijwaringsbewijs van de (mogelijke) inruilauto

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Boy de Wit

- Starters en ZZP ers welkom, geen jaarcijfers nodig
- Gunstige Financial Lease voorwaarden!
- Online kopen, niet goed geld terug garantie
- Gratis thuisbezorgd
- BOVAG Laagste prijsgarantie
- Soepele acceptatie

Onze klanten waarderen ons met een 4.9 van de 5 sterren op Google.

Nagenoeg alle bedrijfswagens welke wij te koop aanbieden zijn in Nederland nieuw geleverde bedrijfswagens, welke retour zijn gekomen vanuit onze leasemaatschappij.

Deze bedrijfswagens komen dus niet uit het buitenland, dus geen eventueel lange wachttijden bij garantiewerkzaamheden bij de dealer. Het onderhoud is ons tevens bekend.

Alleen in Nederland geleverde bedrijfswagens zijn voorzien van een NAP certificaat, zodat je gegarandeerd weet dat de kilometerstand correct is!

 De accessoires/optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is; opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden voor uw aankoop te controleren. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend. 

Wilt u meer van deze auto weten? We maken graag tijd om u alles uit te leggen en te presenteren. 

We kunnen ook een video of extra foto's van deze auto naar u mailen of appen.

verkoop@eurocarsbedrijfswagens.nl 

Met vriendelijke groet,
Team Eurocars

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie