Bouwjaar | 31-05-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.314 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XB-834-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 13.695,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.314 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XB-834-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Sterks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boschweg 181 |
Postcode | 5481 EE |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5492344 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sterks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 161 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.373 kg
Laadvermogen: 552 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Met een auto als deze Ford C-Max komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
Alle belangrijke audiofuncties heeft u onder handbereik met de audiobediening op het stuur. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Achter het stuur van deze Ford bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. De cruise control zorgt voor een mooie, gelijkmatige snelheid die u zelf instelt. Dat is relaxt! Deze auto heeft airconditioning aan boord. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Ford C-Max is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen en vergroot de veiligheid voor u en uw passagiers. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Neem contact op en we regelen een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.