Bouwjaar | 30-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.104 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 62-RX-JV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.104 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 62-RX-JV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vingerhoets Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bleijenhoek 32 |
Postcode | 5531 BN |
Plaats | Bladel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)497 - 381691 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vingerhoetsbladel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2005
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 334 x 151 x 145 cm
Wielbasis: 220 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 710 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.200 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 55 per kwartaal
1 x in de zoveel tijd krijgen we iets unieks om aan te bieden. We bieden u deze Fiat Seicento aan met slechts 40.104 kilometer.
Nationale Kilometerpas is aanwezig (zie foto) en de APK is nog geldig tot 30 september 2024.
De meeste hebben geen stuurbekrachtiging en centrale vergrendeling. Deze heeft dat wel.
De snelle beslisser voor 01-04-2024 krijt een volle tank brandstof kado !
Aangeboden door Vingerhoets Autobedrijf Bladel B.V. Al meer dan 100 jaar in de familie en u heeft tegenwoordig te maken met de Vierde Generatie Eersteklas Service.
Kom gerust eens vrijblijvend kijken of een proefrit maken.
Inruil is mogelijk en welkom.
Bel 0497-381691 en informeer naar de beschikbaarheid, kom langs en maak een vrijblijvende proefrit.
Onze auto's worden geplaatst middels een occasion manager platform. Opties worden automatisch ingevuld. Vraag daarom bij een eventuele aankoop altijd of de voor u belangrijke opties daadwerkelijk aanwezig zijn of bekijk de foto's. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele (spel)fouten of optie fouten in de tekst. Neem contact op voor de exacte uitvoering. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Seicento | Teamwerk
Voor het gevoel is de Seicento te vroeg op de markt gekomen. Zijn voorganger, de Cinquecento, zag er nog goed uit. Vooral in een tijd waarin alle auto's rond en bol moesten zijn, lag de rechthoekige Cinquecento lekker dwars. Bovendien kon de Cinquecento op gebied van motorisering en uitrusting nog goed meekomen. Toch besloot Fiat in haar oneindige wijsheid anders en introduceerde de Seicento.
De Seicento is een waardige opvolger van de Fiat Cinquecento: meer volwassen tegen een even lage prijs. Naast andere kleintjes net even meer flair.
Plus
- Fijne motor
- Prima remmen
- Nette prijs
Min
- Zeer indirecte besturing
- Onhandig kleine buitenspiegels
- Weinig ruimte achterin
Conclusie
Was de Fiat Cinquecento echt aan vervanging toe? Nadat beide auto's op één dag zijn gereden blijft het antwoord op die vraag onzeker. Wel is duidelijk dat de Seicento in alle opzichten een meer volwassen en volwaardige auto is. De afwerking is beter, de motor loopt mooier, de passieve veiligheid is gewaarborgd en het comfort staat op een hoger niveau. Het Team uit Italië scoort opnieuw!