Daihatsu Sirion 2 1.3-16V Sport 5 deurs met Airco

€ 2.550,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-11-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 212.863 km
Deuren 5
Kenteken 20-ZB-DZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Daihatsu Sirion 2 1.3-16V Sport 5 deurs met Airco


€ 2.550,-

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 212.863 km
Deuren 5
Kenteken 20-ZB-DZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam F. Klomp Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoekstraat 2A
Postcode 5674 NP
Plaats Nuenen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14008924 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fklompautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 243 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 915 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 kg
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Daihatsu Sirion 2. De aandrijving van deze Daihatsu wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook 14 inch lichtmetalen velgen, getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van verstelbaar stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.

In de Daihatsu Sirion 2 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.

Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken!

= Bedrijfsinformatie =

Wij adverteren met scherpe meeneem prijzen!
We zijn 7 dagen per week geopend.

Basisdekking voor uw auto

Een WA-autoverzekering is wettelijk verplicht in Nederland. Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Daihatsu Sirion | Groots geworden door klein te blijven

Wanneer iemand vraagt om advies bij de keuze van een auto, komt dat advies na enige omzwervingen en irrelevante details uiteindelijk vrijwel altijd op hetzelfde uit: de meest recente auto in zijn klasse is vaak ook de beste. De fabrikant heeft immers naar de markt gekeken en introduceert alleen een nieuwe auto als die zich positief kan onderscheiden van de concurrentie. Recentelijk onderging de Daihatsu Sirion een ingrijpende facelift die de auto niet tot een nieuwkomer maakt, maar wel een grote verbetering betekent. Is de Daihatsu Sirion een frisse nieuwkomer of een geduchte veteraan?

Autotest | Daihatsu Sirion Groots geworden door klein te blijven

De Daihatsu Sirion onderscheidt zich met een fris uiterlijk, sublieme motor en rijke uitrusting. Daarom voelt de auto grootser dan hij eigenlijk is. Probleemloos en slim.

Plus

  • prima prijs/prestatie verhouding
  • snel en zuinig
  • gedurfd en onderscheidend uiterlijk

Min

  • speling versnellingspook
  • stuurwiel niet verstelbaar
  • geen bevestigings-ogen in bagageruimte

Conclusie

Met de recente facelift is de Daihatsu Sirion weer helemaal van deze tijd. De Sirion heeft letterlijk en figuurlijk een eigen gezicht. Als het om techniek gaat biedt Daihatsu met de Sirion veel waar voor het geld. Dat komt terug in een sublieme motor, een complete standaarduitrusting, hoog veiligheidsniveau en een voor deze klasse zeer hoogstaande afwerking.

Het goede gevoel dat de Sirion tijdens het verblijf bij de redactie wist te geven, wordt bevestigd door respondenten van de Autozine-auto-enquête die zonder uitzondering zeer positief zijn over de betrouwbaarheid en dealers van Daihatsu. Daihatsu weet precies waarin het sterk is en maakt de kleine auto's daarom bij iedere generatie grootser.

Deel deze advertentie