Bouwjaar | 13-01-1956 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.189 km |
Deuren | - |
Kenteken | PM-46-87 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-1956 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.189 km |
Deuren | - |
Kenteken | PM-46-87 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nordic Auto BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sint Hubertuslaan 1 |
Postcode | 5694 AR |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 471682 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nordicauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Sedan
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Modeljaar: 2024
Tellerstand: 51.691 mijlen
Interieurkleur: Rood
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Deze Bentley S1 Sports Saloon is in januari 1956 nieuw afgeleverd aan
George H Aykroyd uit York, Engeland.
Na 22 jaar in Engeland te hebben gereden is de auto geëxporteerd naar Duitsland.
De auto is geadopteerd door een Duitse Dokters familie op 17-11-1978.
Deze familie heeft 43 jaar lang met liefde voor de auto gezorgd.
De auto heeft altijd in een verwarmde hal gestaan en werd enkel gebruikt voor oldtimer steden ritten.
Deze steden ritten waren niet onverdienstelijk, de Bentley heeft diverse prijzen gewonnen.
Alle documentatie, taxatierapporten, aankoopfacturen en onderhoudshistorie zijn aanwezig.
Voor meer informatie of het plannen van een bezichtiging kunt te allen tijde contact opnemen.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Nordic Auto.
Met ruim 22 jaar ervaring zijn wij de perfecte partner voor uw mobiliteit!
Onze auto's worden met de grootste zorg geselecteerd en uitvoerig gecontroleerd.
De prijs is het bewijs.......
Wij streven er naar om onze auto's altijd scherp te prijzen, buiten deze scherpe internetprijs is het mogelijk om gebruik te maken van 1 van onze service pakketten
De mogelijkheden vind u hieronder.
BASISPAKKET: € 495.00
o Nieuwe APK keuring
o Vloeistoffen controle / bijvullen
o Reinigingsbeurt binnen en buiten
o Uitlezen/resetten
o Leges te naamstellen / vrijwaring eventuele inruilauto
o 1 maand garantie op motor en versnellingsbak
NORDIC + PAKKET: aankoop € 28000 € 1095.00
o Nieuwe APK keuring
o Vloeistof controle / bijvullen
o Reinigingsbeurt binnen en buiten
o Uitlezen/resetten
o Minimaal 15 liter brandstof
o Leges te naamstellen / vrijwaring eventuele inruilauto
o Gratis vervangend vervoer bij reparatie
o 3 maanden NORDIC garantie
BOVAG + PAKKET: aankoop € 28000 € 1595.00
o Nieuwe APK keuring
o BOVAG afleverbeurt*
o BOVAG 40 punten check
o Reinigingsbeurt binnen en buiten
o Uitlezen / resetten
o Leges te naamstellen / vrijwaring eventuele inruilauto
o Minimaal 15 liter brandstof
o 24 uur mobiliteitsgarantie
o Gratis vervangend vervoer bij reparatie
o 12 maanden BOVAG garantie
* Afleverbeurt : maatwerk o.b.v. onderhoudshistorie!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Bentley S1 | Empress line met Hooper body
De eerste eigenaar van de Bentley S1 uit deze reportage was de firma Hooper & Co, de befaamde 'coachbuilder', die de kale auto op 14 januari 1959 kocht en er een body in de zogenaamde Empress line op bouwde. De Bentley werd korte tijd als showmodel gebruikt en op 24 maart verkocht aan een zekere Mr. William Charlesworth. Daarna veranderde de S1 op papier drie keer van eigenaar, maar steeds dook daar de naam van Mr. Charlesworth weer op. Belastingtechnisch scheen dat destijds erg interessant te zijn. De (nog steeds op papier) zesde eigenaar was Victor Crabb, Esq.; een bekende Rolls-Royce verzamelaar uit het Engelse Surrey. Die haalde een soortgelijke truc uit en verkocht de Bentley aan zijn schoonzoon John Duncan Smith. Ook deze slimmerik verschoof de S1 een paar keer van de ene naar de andere BV, maar bleef wel steeds de eigenaar. In 1996 maakte Hans Bezemer aan deze belastingtruc een einde door de Bentley naar Nederland te halen.