Bouwjaar | 02-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.807 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-477-XR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 64.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.807 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-477-XR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Dueren den Hollander |
Contactpersoon | P.G. van Dueren den Hollander |
Adres | Steenpad 9 |
Postcode | 4797 SG |
Plaats | Willemstad Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)168 - 473435 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dueren.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2019 - jun 2021
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 512 x 200 x 175 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.080 kg
Laadvermogen: 750 kg
GVW: 2.830 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 248 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Dit is niet zomaar een Audi Q8. De hoge prestaties van de motor, het strak afgestelde onderstel en de uitgekiende verhoudingen van de transmissie staan garant voor bergen rijplezier. Deze auto heeft 164807 kilometer op de teller staan, het bouwjaar is 2019. Het sportieve uiterlijk is meegeleverd in de vorm van de S-Line styling. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de zescilinder benzinemotor en de automatische transmissie. Het met leer beklede interieur is comfortabel en stijlvol. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Laat de koude dagen maar komen. Bij u zitten ze zelfs achterin goed, dankzij de verwarmde achterbank. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 22 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, zwarte hemelbekleding en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Ontdek de digitale mobiliteitswereld, met zijn dashboard dat alle noodzakelijke informatie projecteert om uw reis comfortabel en veilig te maken. Met de 360 graden camera kunt u elk obstakel of gevaar rondom de auto detecteren, wat uw veiligheid verhoogt. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Rijden-stilstaan, rijden-stilstaan. Niks is irritanter en vermoeiender dan filerijden. Daar heeft deze Audi Q8 een oplossing voor: de file assistent, die met radarmeting permanent het tempo aanpast op de voorligger. Zelfs als die stopt. De speciale app verbindt met Connected Services, die de status van vitale functies bijhoudt en waarschuwt als u bijvoorbeeld moet tanken, de bandenspanning moet controleren of olie moet bijvullen. Deze auto is voorzien van premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels en regensensor.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De camera van de verkeersborddetectie herkent ver
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.