Audi Q7 4.2 FSI Quattro Pro Line Plus 5+2 Aut.-6 | |

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-11-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.887 km
Deuren 5
Kenteken Z-395-HK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.163 cc
Vermogen 256 kW (349 pk)

Audi Q7 4.2 FSI Quattro Pro Line Plus 5+2 Aut.-6 | |


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.887 km
Deuren 5
Kenteken Z-395-HK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.163 cc
Vermogen 256 kW (349 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Timon
Contactpersoon Timon Visser
Adres Parallelweg 18G
Postcode 5349 AD
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 254264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 25253046 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-timon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2005 - 2015
Modelcode: 4L

Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 8

Aandrijving
Tankinhoud: 100 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 19
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 244 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 3.065 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Verano leder Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 326 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,9 l/100km (1 op 10,1)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Premium: Auto's met dit pakket worden geleverd met 3 maanden en tot maximaal 5.000 kilometer Auto Timon garantie tot een maximum dekking aan reparaties ter waarde van € 2.500, = inclusief onderdelen, arbeidsloon en BTW. Aflevering inclusief RDW keuring voor zijn NL kenteken en BPM afdracht (indien van toepassing), inclusief uitgebreide afleverbeurt volgens onderhoudsschema, inclusief complete poetsbeurt in- en exterieur met lakverzegeling, inclusief luxe kentekenplaten met opgelegde letters, inclusief kentekenleges tenaamstelling en inclusief € 50,= brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Auto Timon Premium (3 maanden garantie, 5.000 km garantie); Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Timon Visser

Sorry, deze auto is intussen verkocht! / Es tut uns leid aber dieses Fahrzeug ist mittlerweile verkauft! / Sorry, this car has been sold already!

Van dinsdag t/m vrijdag bent u, op afspraak, van harte welkom. Op zaterdag bent u, ook zonder afspraak, van harte welkom van 10:00 tot 16:00 uur. Op zondag en maandag zijn wij gesloten. Online kunt u ons altijd bereiken!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie