Audi Q5 Sportback 50 TFSI e S Edition Face Lift Black Optic, 3X S-Line, MMI Navi Plus, Head-Up, Adaptive Air, ACC, Top View, Stand Verw, Camera, Ambiente Col

€ 56.900,-

Bouwjaar 27-10-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 29.881 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Audi Q5 Sportback 50 TFSI e S Edition Face Lift Black Optic, 3X S-Line, MMI Navi Plus, Head-Up, Adaptive Air, ACC, Top View, Stand Verw, Camera, Ambiente Col


€ 56.900,-

Algemeen

Bouwjaar 27-10-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 29.881 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoGulberg V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bosbeemd 1
Postcode 5741 TR
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 729590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogulberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • regensensor
  • sportstoelen

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2021 - dec 2023

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 196 kW (266 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u
Ledig gewicht: 2.050 kg
Wielbasis: 282 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Hele complete werkelijk schitterende Audi Q5 Hybride Sportback S-Line Nieuw Model in Black Optic uitgevoerd.

Zie hieronder de originele uitgebreide fabriek optie lijst:

6Y A1 Daytonagrau Perleffekt
6Y A2 Daytonagrau Perleffekt
LZ7S L1
EI I1 zwart-zwart-rotsgrijs/zwart-zwart/zwart/zwart
PF zwart-zwart-rotsgrijs
N5K PM Dinami ca en leder met S-logo
70420 Aandrijvingstype: Vierwielaandrijving 1X1
72504 Accu 68 Ah J2D
26803 Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UF
38937 Akoestische voetgangersbescherming, buitengeluid (e-sound) GM4
25057 Audi connect (Nood- en assistance-systeem) IW3
42613 Audi Drive Select 2H9
70422 AWD-koppeling GH4
35604 Bagageruimteklep electr. bediend (openen + sluiten) 4E7
25906 Bandencontrole-indicator 7K1
68802 Bandenreparatieset 1G8
38908 Bekerhouder 4M3
21407 Bumpe r Sport-design (S-line) 2K7
28807 Comfort-airco-automaat 3-zones 9AQ
18913 Dagrijlicht LED 8K4
77274 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6d 4BI
26901 Hoofdairbag-systeem (Sideguard) 4X3
13195 Instaplijsten met Aluminiuminzetstuk en Handtekening, verlicht VT5
39307 Isofix-houder voor Kinderzitje PIH
28379 Kofferbakbekleding 6SS
73204 Laadkabel met Beveiligingscontactstekker 0K3
73207 Laadkabel met Industriële stekker (16 A / 400 V) 73P
13320 Laadrandbescherming (Roestvrij staal) 2P2
504 Longlife-Service QI6
87408 Motor 2,0 L - 195 kW (Systeem: 220 kW) 16V TFSI Hybride (DRYA) DRYA&EXT.ENG:9
39819 Multifunctie-camera QK1
40803 Parkeerrem elektro-mechanisch UH1
24109 Radio-ontvangst digitaal (DAB) QV3
35539 Radiosleutel 4I7
40933 Rijassistent-systeem City-noodremfunctie (Audi pre sense City) 6K9
69011 Stuur (Leer - 3-spaaks) met Multifunctie plus en Schakelfunctie 1XW
69816 Stuurbekrachtiging elektro-mechanisch QZ7
69502 Stuurkolom (Stuur) mech. Hoogte-/lengteverstelling 2C5
74904 Transmissie 7 versnellingen - Dubbelkoppeltransmissie S-tronic G1D
28409 Vloermatten Velours 0TD
22515 Voorruit Akoestisch glas 4GF
38106 Wegrijblokkering (elektronisch) 7AA
33515 Achterbankleuning gedeeld/klapbaar, verschuifbaar (40:20:40) 3NS
39804 Achteruitrijcamera
37602 Ambienteverlichting (Multicolor-LED) QQ2
25047 Audi connect (Op internet gebaseerde diensten) IT3
22202 Beglazing achter verduisterd (Priva

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie