Audi Q5 55 TFSI e Competition S Line | Ruitleder | Trekhaak

€ 54.950,- incl. BTW

Bouwjaar 16-11-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 77.416 km
Deuren 5
Kenteken Z-831-LZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Audi Q5 55 TFSI e Competition S Line | Ruitleder | Trekhaak


€ 54.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-11-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 77.416 km
Deuren 5
Kenteken Z-831-LZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Arjan Quartel Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hulsenboschstraat 3 1
Postcode 4251 LR
Plaats Werkendam
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 730470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.arjanquartelautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

?? Informationen auf Deutsch:

Allgemeine Informationen
Karosserieform: SUV
Modelljahr: 2021

Technische Informationen
Drehmoment: 370 Nm
Zylinderzahl: 4

Antriebsstrang
Plug-in-Hybrid: Ja
Kraftstofftank: 54 Liter
Einsatzbereich: 62 km

Getriebe
Getriebe: 7 Gänge, Automatik

Leistung
Beschleunigung (0-100): 5,3 s
Höchstgeschwindigkeit: 239 km/h

Maße
Abmessungen (L x B): 468 x 189 cm
Radstand: 282 cm

Gewichte
Leergewicht: 2.050 kg
Zuladung: 610 kg
zGG: 2.660 kg
Max. Zuglast: 2.000 kg (ungebremst 750 kg)

Batterie
Akku: 14 kWh

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 5

Umwelt und Verbrauch
Durchschnittlicher Kraftstoffverbrauch: 1,8 l/100km
Durchschnittlicher Stromverbrauch: 19,3 kWh/100km
CO2-Emission: 39 g/km
Emissionsklasse: Euro 6d-TEMP

Zustand
Optischer Zustand: gut
Zustand Innenraum: gut



?? Information på dansk:

Generelle oplysninger
Type af karosseri: SUV
Modelår: 2021

Tekniske specifikationer
Moment: 370 Nm
Antal cylindere: 4

Transmission
Plug-in hybrid: Ja
Brændstoftank: 54 liter
Rækkevidde: 62 km

Transmission
Transmission: 7 gear, Automatisk

Ydeevne
Acceleration (0-100 km/t): 5,3 s
Tophastighed: 239 km/t

Mål
Mål (LxB): 468 x 189 cm
Akselafstand: 282 cm

Vægt
Egenvægt: 2.050 kg
Bæreevne: 610 kg
Totalvægt: 2.660 kg

Batteri
Batteri: 14 kWh

Interiør
Antal sæder: 5

Miljø og forbrug
Gennemsnitligt brændstofforbrug: 1,8 l/100km
Gennemsnitligt elektricitetsforbrug: 19,3 kWh/100km
CO2-emission: 39 g/km
Emissionsklasse: Euro 6d-TEMP

Stand
Visuelt udseende: god
Indvendig tilstand: god



?? Information in English:

General information
Type of body: SUV
Model year: 2021

Technical information
Torque: 370 Nm
Number of cylinders: 4

Drivetrain
Plug-in hybrid: Yes
Fuel tank: 54 litres
Range: 62 km

Transmission
Transmission: 7 gears, Automatic

Performance
Acceleration (0-100 kph): 5,3 s
Top speed: 239 km/h

Measures
Dimensions (LxW): 468 x 189 cm
Wheelbase: 282 cm

Weights
Empty weight: 2.050 kg
Carrying capacity: 610 kg
GVW: 2.660 kg
Max. towing weight: 2.000 kg (unbraked 750 kg)

Battery
Battery: 14 kWh

Interior
Number of seats: 5

Environment and consumption
Average fuel consumption: 1,8 l/100km (157 MPG)
Average electricity use: 19,3 kWh/100km
CO2 emission: 39 g/km
Emission class: Euro 6d-TEMP

Condition
Visual appearance: good
Condition interior: good



?? Información en español:

Información general
Tipo de carrocería: SUV
Año del modelo: 2021

Información técnica
Par: 370 Nm
Número de cilindros: 4

Cadena cinemática
Híbrido enchufable: Sí
Depósito de combustible: 54 litros
Rango: 62 km

Transmisión
Transmisión: 7 marchas, Automático

Rendimiento
Aceleración (0-100): 5,3 s
Velocidad máxima: 239 km/h

Medidas
Dimensiones (lxan): 468 x 189 cm
Distancia entre ejes: 282 cm

Pesos
Peso en vacío: 2.050 kg
Capacida

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie