vorige 195 van 2.386 volgende

Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition 3X S-Line Sport Plus Black Optic, Pano, ACC, Virtual Cockpit, Led, Audi Drive Select, Keyless, Standkachel, DSP Sound,

€ 46.900,-

Bouwjaar 28-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.695 km
Deuren 5
Kenteken T-811-GP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition 3X S-Line Sport Plus Black Optic, Pano, ACC, Virtual Cockpit, Led, Audi Drive Select, Keyless, Standkachel, DSP Sound,


€ 46.900,-

Algemeen

Bouwjaar 28-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.695 km
Deuren 5
Kenteken T-811-GP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoGulberg V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bosbeemd 1
Postcode 5741 TR
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 729590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogulberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lichtmetalen velgen
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2019 - mrt 2021

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 185 kW (252 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 194 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 56 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Mooie complete Audi Q5 55TFSI e 3X S-Line met vele extra's, schadevrij met onderhoud historie.

De auto is voorzien van een keramische glas coating.

Ook is de auto voorzien van een voertuigvolgsysteem klasse 4.

Kijk hieronder voor de volledige fabriek optie lijst:

6Y A1 Daytonagrau Perleffekt
6Y A2 Daytonagrau Perleffekt
LZ7S L1
EI I1 zwart-zwart-rotsgrijs/zwart-zwart/zwart/zwart
PF zwart-zwart-rotsgrijs
N7N PM Alcant ara Frequenz/Leder-Kombination mit S-Pr{gung
70420 Aandrijvingstype: Vierwielaandrijving 1X1
33505 Achterbank (plus) en/of Leuning gedeeld
> 33700 - Achterbank verstelbaar 3NS
18818 Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht 8SP
26803 Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UF
26909 Airbag Passagierszijde uitschakelbaar 4UF
42613 Audi Drive Select 2H9
27605 Bagageruimteafscheiding (Net) 3CX
25906 Bandencontrole-indicator 7K1
68802 Bandenreparatieset 1G8
15807 Buitenspiegel Wagenkleur 6FA
21407 Bumper Sport-design (S-line) 2K7
28807 Comfort-airco-automaat 3-zones 9AQ
16205 Dakreling geanodiseerd 3S1
42095 Dynamisch chassis 1BA
77273 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6d-TEMP 4BF
2809 Glans-pakket 4ZB
26901 Hoofdairbag-systeem (Sideguard) 4X3
97775 Hybride 0K3
13195 Instaplijsten met Aluminiuminzetstuk en Handtekening, verlicht VT5
39307 Isofix-houder voor Kinderzitje 3B3
28379 Kofferbakbekleding 6SS
18020 Koplamp LED
> 18657 - Bocht- en all weatherverlichting
> 18818 - Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht 8IT
18208 Koplamphoogteregeling automatisch 8Q3
29099 Koudemiddel R 1234 YF KK3
73204 Laadkabel met Beveiligingscontactstekker 0K3
73207 Laadkabel met Industriële stekker (16 A / 400 V) 73P
73214 Laadkabel voor openbare laadpalen (e-tron) 76C
33401 Lendensteun voor, electr. verstelbaar 7P1
504 Longlife-Service QI6
87381 Motor 2,0 L - 185 kW (Systeem: 270 kW) 16V TFSI Hybride (DLGA) DLGA&EXT.ENG:2
2904 Niet-rokerspa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie